جاهای دیدنی کانادا

جاهای دیدنی کانادا: مقصدی عاشقانه با مناظری زیبا

اگر دنبال مقصد نهایی عاشقانه با مناظر زیبا، دریاچه‌ها‌، فانوس‌های دریایی، کوه‌ها و دره‌ها می‌گردید، مقاله درستی را انتخاب کرده‌اید؛ جاهای دیدنی کانادا، این مستعمره سابق فرانسه و انگلیس از اقیانوس اطلس تا سواحل اقیانوس آرام کشیده شده است. از آنجا که فرانسه و انگلیسی هر دو زبان ملی هستند، اگر از کانادا بازدید کنید، انگار که به این دو کشور سفر کرده‌اید. در واقع کانادا برای مسافران علاقمند به طبیعت و شهرهای بین‌المللی جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد.

بهترین جاهای دیدنی کانادا

کشور کانادا به جهت داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و برخورداری از آب و هوایی متغیر و واقع شدن در بین دو اقیانوس اطلس و آرام، همواره از طبیعت زیبا و آبشار ها و چشم اندازهای طبیعی بسیاری که توانسته به عنوان یکی از جاذبه های توریستی، گردشگران بسیاری را بسوی خود جذب نماید .در این مقاله از سایت گردشگری همدان گشت چندین مکان بکر و کمتر دیده شده کانادا را خواهید دید که معمولا مورد توجه طیف خاصی از جهانگردان قرار میگیرد. با هم به مرور این چند مکان دیدنی کانادا می پردازیم.

پارک ملی گراس مورن ( Grose Morne)

از جاذبه های توریستی کانادا می توان به پارک ملی گروس مورن واقع در نیوفاندلند اشاره کرد. این پارک ملی بدلیل برخورداری از طبیعت زیبا و بکر به یک مکان دیدنی برای دوستداران طبیعت و حیات وحش تبدیل شده است. این پارک با داشتن دیوار های صخره ای، آبشارهای زیبا و چشم انداز فوق العاده در حال حاضر به ثبت میراث جهانی یونسکو درآمده است که همچنین علاقه‌مندان می تواند با کمک تورهای مرتبط در این پارک، قایق سواری کرده و در فصل زمستان نیز در ارتفاعات این منطقه به اسکی بپردازند.

آبشار نیاگارا
آبشار نیاگارا، با ارتفاع حدودا ۵۷ متر، یکی از معروف ترین و زیبا ترین جاذبه های توریستی کانادا، واقع بین مرز کشور کانادا و آمریکا می باشد که این زیبایی خیره کننده طبیعت کانادا باعث شده سالیانه گردشگران بسیاری با تماشای آن از سراسر جهان به کانادا سفر نمایند. به گونه ای که امروزه افراد می توانند ضمن تماشای این آبشار، از برنامه های تفریحی و مفرحی که در کنار نیاگارا برگزار می شود، لذت ببرند.

جاهای دیدنی کانادابرای مطالعه مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

سنت جان (St. John’s)

سنت جان به دلیل خانه‌های رنگارنگش محبوب است و به عنوان یکی اقامتگاه‌های هنرمندان به حساب می‌آید. سنت جان مانند سان فرانسیسکو کوچک است. این شهر یکی از بهترین جاهای دیدنی کانادا برای بازدید است. با اینکه سنت جان شهری قدیمی است، اما حال و هوای آن به اندازه شهرهای مدرن و بزرگ، تازگی دارد. از تماشای نهنگ تا غذاخوری‌هایی با سطح کیفیت جهانی، این شهر تفریحات زیادی دارد که گردشگران را سرگرم می‌کند. توصیه می‌کنیم اگر به این شهر سفر کردید، گذر از خیابان آب Water Street)) را از دست ندهید!

پارک ملی بنف (Banff) و کوه های راکی
از دیگر جاهای دیدنی کانادا برای دوستداران طبیعت می توان به پارک ملی بنف واقع در بین کوه های راکی در آلبرتا کانادا اشاره کرد.

این پارک با داشتن منظره ای فوق العاده زیبا با رشته کوه های پوشیده از برف و دریاچه لوئیز و پوشش گیاهی در اطراف آن، به یکی از جاذبه های گردشگری کانادا تبدیل شده است.

همچنین انتهای جنوبی پارک ملی بنف، با ختم شدن به شهر بنف، به یک مکان تفریحی تبدیل شده که علاقه‌مندان می توانند با اجاره ویلا در آن منطقه و استفاده از مراکز خرید، اوقات خوشی را سپری نمایند.

پارک ملی فوندی (Fundy National Park)

پارک ملی فوندی که در نیوبرانزویک قرار دارد، یکی از مکان‌‌های بسیار دیدنی و محبوب برای طبیعت دوستان در کانادا است. این پارک به خلیج فوندی نزدیک است و به همین دلیل از مزایای خط ساحلی بهره‌منده است. این منطقه بالاترین جزر و مد در جهان را دارد. در Hopewell Rocks، گردشگران در هنگام جزر و مد می‌توانند بر روی کف دریا قدم بزنند و چند ساعت بعد بازگردند و در همان منطقه قایق سواری کنند.

پارک ملی فوندی محل زندگی بلندی‌های کانادا نیز هست؛ منطقه‌ای که به دلیل شرایط جغرافیایی و آب و هوایی، به مناطق کوهستانی اسکاتلند شبیه است. علاوه بر این، در این پارک مسیرهای پیاده روی سرسبز و چشم‌انداز صخره‌ای و همچنین بیش از 25 آبشار وجود دارد، که مطمئنا سفر شما را به یک ماجراجویی خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند.

جاهای دیدنی کانادابرای مطالعه مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

خلیج فاندی (Bay of Fundy)
خلیج کوچک فاندی واقع در نواحی شرقی کانادا (بین نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک) از دیگر جاذیه های توریستی کانادا می باشد که بدلیل رخ دادن جذر و مدهای شگفت انگیز و وجود مکان ها و جاهای دیدنی چون پارک ملی فاندی، صخره های هوپ ول کیپ (Hopewell Cape و جزیره گرند مانان (Grand Manan، توانسته به یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری تبدیل شود.

برای مطالعه مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشتهٔ پیشین
آشنایی با جاذبه های دیدنی خوزستان
نوشتهٔ بعدی
آشنایی با جاذبه های دیدنی سمنان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست